Репозиторий Dspace

Розроблення брендбуку як стратегії просування модельного агентства «Колізей»

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мироненко, Влада Вікторівна
dc.date.accessioned 2022-07-06T13:49:14Z
dc.date.available 2022-07-06T13:49:14Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мироненко В. В. Розроблення брендбуку як стратегії просування модельного агентства «Колізей»: бакалаврська роб.: 061 Журналістика / Влада Вікторівна Мироненко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 38 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6407
dc.description.abstract Сенс стратегії полягає в правильності обраних рішень, список урегулювань, правил, якими керується фірма, в нашому випадку ‒ модельне агентство. Головна мета планування брендбуку – це максимальний прибуток в результаті здійснення його найважливіших функцій: планування маркетингових ходів, заохочень (підтверджуючи якістю запропонованих послуг чи товару), інновацій тощо. Мета кваліфікаційної роботи ‒ розроблення брендбуку як стратегії просування модельного агентства «Колізей» для покращення іміджу організації. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 061 Журналістика uk_UA
dc.title Розроблення брендбуку як стратегії просування модельного агентства «Колізей» uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 38 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись