dc.contributor.author |
Гира, Марія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-18T08:22:32Z |
|
dc.date.available |
2022-07-18T08:22:32Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Гира М. А. Багаточасна ікона в українському сакральному малярстві: бакалаврська роб.: 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Марія Анатоліївна Гира. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 47 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6447 |
|
dc.description.abstract |
Іконопис – це художній літопис релігійного духовного життя суспільства, вид найдавнішого живопису, релігійного за темами, сюжетами та культового за призначенням. Ікона як художній елемент займала головне місце в інтер’єрі культової споруди. Формування стилю української багаточасної ікони відбувалося протягом певного періоду, у ньому відчутно вплив візантійського іконопису та західноєвропейського мистецтва. Метою роботи є дослідження особливостей українського іконопису, зокрема багаточасних ікон. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація |
uk_UA |
dc.title |
Багаточасна ікона в українському сакральному малярстві |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
47 |
uk_UA |