Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гира, Марія Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-18T08:22:32Z | |
dc.date.available | 2022-07-18T08:22:32Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гира М. А. Багаточасна ікона в українському сакральному малярстві: бакалаврська роб.: 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Марія Анатоліївна Гира. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 47 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6447 | |
dc.description.abstract | Іконопис – це художній літопис релігійного духовного життя суспільства, вид найдавнішого живопису, релігійного за темами, сюжетами та культового за призначенням. Ікона як художній елемент займала головне місце в інтер’єрі культової споруди. Формування стилю української багаточасної ікони відбувалося протягом певного періоду, у ньому відчутно вплив візантійського іконопису та західноєвропейського мистецтва. Метою роботи є дослідження особливостей українського іконопису, зокрема багаточасних ікон. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація | uk_UA |
dc.title | Багаточасна ікона в українському сакральному малярстві | uk_UA |
dc.type | Бакалаврська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 47 | uk_UA |