ElarK-PNU

Багаточасна ікона в українському сакральному малярстві

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гира, Марія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-07-18T08:22:32Z
dc.date.available 2022-07-18T08:22:32Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гира М. А. Багаточасна ікона в українському сакральному малярстві: бакалаврська роб.: 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація / Марія Анатоліївна Гира. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 47 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6447
dc.description.abstract Іконопис – це художній літопис релігійного духовного життя суспільства, вид найдавнішого живопису, релігійного за темами, сюжетами та культового за призначенням. Ікона як художній елемент займала головне місце в інтер’єрі культової споруди. Формування стилю української багаточасної ікони відбувалося протягом певного періоду, у ньому відчутно вплив візантійського іконопису та західноєвропейського мистецтва. Метою роботи є дослідження особливостей українського іконопису, зокрема багаточасних ікон. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 023 Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація uk_UA
dc.title Багаточасна ікона в українському сакральному малярстві uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 47 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу