ElarK-PNU

Психологічні особливості емоційного ставлення дітей дошкільного віку до себе та ровесників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Качур, Діана Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-07-20T09:09:32Z
dc.date.available 2022-07-20T09:09:32Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Качур Д. М. Психологічні особливості емоційного ставлення дітей дошкільного віку до себе та ровесників: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Діана Михайлівна Качур. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 73 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6465
dc.description.abstract Дошкільний вік характеризується бурхливим розвитком емоційної сфери, яка справляє величезний вплив на особистісний розвиток дитини, на оволодіння нею різноманітними видами діяльності. Часто емоції дошкільника відіграють роль мотива його поведінки. Впродовж дошкільного дитинства емоції розвиваються, ускладнюються і набувають інтелектуалізованого характеру. Особливої уваги заслуговує вивчення системи емоційних ставлень, оскільки ставлення загалом є проекцією особистісного розвитку людини, який започатковується у дошкільному віці. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати і експериментально дослідити психологічні особливості емоційних ставлень дитини до себе та ровесників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Психологічні особливості емоційного ставлення дітей дошкільного віку до себе та ровесників uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 73 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу