ElarK-PNU

Психологічні особливості емоційності дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Капучак, Анастасія Василівна
dc.date.accessioned 2022-07-20T10:50:42Z
dc.date.available 2022-07-20T10:50:42Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Капучак А. В. Психологічні особливості емоційності дітей молодшого шкільного віку: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Анастасія Василівна Капучак. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 62 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6466
dc.description.abstract Особливої важливості розкриття чинників розвитку особистості в цілому і її емоційної сфери, зокрема, набуває у молодшому шкільному віці, який є важливим етапом дитинства, від особливостей перебігу якого залежить подальший розвиток та життєдіяльність людини. Саме в цей період онтогенезу в дітей виникають різноманітні страхи, що зумовлюється багатьма чинниками, у тому числі індивідуально-типологічними особливостями і ситуацією розвитку в цілому. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні проблеми та проведенні власного експериментального дослідження з метою вивчення психологічних особливостей емоційності дітей молодшого шкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Психологічні особливості емоційності дітей молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 62 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу