ElarK-PNU

Взаємини дітей дошкільного віку з дорослими і однолітками як чинник розвитку їх самооцінки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Катеренчук, Юлія Вікторівна
dc.date.accessioned 2022-07-20T11:32:20Z
dc.date.available 2022-07-20T11:32:20Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Катеренчук Ю. В. Взаємини дітей дошкільного віку з дорослими і однолітками як чинник розвитку їх самооцінки: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Юлія Вікторівна Катеренчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6467
dc.description.abstract Динаміка прогресивних змін в освітньому просторі України актуалізує психологічні дослідження у сфері самосвідомості дітей дошкільного віку. Зокрема, суттєвого значення набуває вивчення категорії самооцінки зростаючої особистості. Адекватна самооцінка є чинником становлення дитини як суб’єкта суспільно значущої активності, розвитку її моральних цінностей та гармонійних стосунків з оточуючими. Водночас якісні характеристики самооцінки формуються за умов впливу позитивних, побудованих на принципі партнерської взаємодії взаємин дитини з дорослими і однолітками. Мета дослідження полягає у з’ясуванні взаємин дітей дошкільного віку з однолітками і дорослими, що забезпечують позитивну динаміку розвитку самооцінки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Взаємини дітей дошкільного віку з дорослими і однолітками як чинник розвитку їх самооцінки uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 75 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу