ElarK-PNU

Проблема становлення самосвідомості дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Павлік, Василина Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-07-21T07:03:36Z
dc.date.available 2022-07-21T07:03:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Павлік В. І. Проблема становлення самосвідомості дітей молодшого шкільного віку: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Василина Ігорівна Павлік. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 57 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6471
dc.description.abstract В останні десятиріччя все більше увага дослідників звертається до однієї з центральних проблем психології розвитку особистості – до проблеми пошуку механізмів та закономірностей становлення самосвідомості особистості. Суттєвою особливістю значної кількості досліджень є їх зосередження на двох вікових категоріях. В першу чергу, це численні дослідження процесу становлення самосвідомості у дітей дошкільного віку, а, по-друге, це дослідження свідомості і самосвідомості в юнацькому віці. В той же час, розвиток свідомості й самосвідомості в молодшому шкільному віці майже не вивчалися. Мета дослідження полягає в побудові теоретичної моделі взаємозв’язку компонентів самосвідомості дітей молодшого шкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Проблема становлення самосвідомості дітей молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 57 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу