ElarK-PNU

Особливості вольових порушень у молодшому шкільному віці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кушлак, Регіна Станіславівна
dc.date.accessioned 2022-07-21T09:05:22Z
dc.date.available 2022-07-21T09:05:22Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кушлак Р. С. Особливості вольових порушень у молодшому шкільному віці: бакалаврська роб.: 053 Психологія / Регіна Станіславівна Кушлак. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 64 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6476
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку нової української школи й психологічної науки велика увага приділяється організації навчальної діяльності школярів, аби вони могли повноцінно та всебічно розвиватися, як психічно, так і соціально. Неабиякий акцент робиться, зокрема, на вольовій сфері особистості молодшого школяра, оскільки воля у даному віковому періоді є ще несформованою і потребує максимально ефективного розвитку. Мета дослідження – здійснити теоретичний аналіз особливостей вольових порушень у дітей молодшого шкільного віку та емпірично дослідити особливості вольової сфери у молодших школярів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Особливості вольових порушень у молодшому шкільному віці uk_UA
dc.type Бакалаврська робота uk_UA
dc.format.pages 64 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу