Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельник, Надія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-22T07:31:59Z | |
dc.date.available | 2022-07-22T07:31:59Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Мельник Н. О. Розвиток емоційності у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 053 Психологія / Надія Олександрівна Мельник. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6481 | |
dc.description.abstract | Сьогодні шлях до успіху лежить через віру в себе, самостійність та вміння спілкуватись з іншими. Здатність до комунікації, а також самоконтроль стають такими ж значущими, як і технічні навички. Мало розвинути інтелектуальний потенціал дитини, необхідно звернути свою увагу й на емоційний потенціал. Останні дослідження показують, що в основі розумового розвитку та шкільних успіхів лежить саме емоційна складова. Мета роботи – здійснити дослідження впливу арт-терапевтичних занять на зростання емоційного інтелекту дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 053 Психологія | uk_UA |
dc.title | Розвиток емоційності у дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 100 | uk_UA |