dc.contributor.author |
Беняк, Оксана Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-25T11:05:04Z |
|
dc.date.available |
2022-07-25T11:05:04Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Беняк О. М. Казка як засіб формування пізнавальної активності дошкільників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Михайлівна Беняк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 99 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6492 |
|
dc.description.abstract |
Проблема розвитку пізнавальної активності дошкільників з порушеннями мовлення – одна з найактуальніших в дитячій психології, оскільки взаємодія людини з навколишнім світом можлива завдяки її активності та діяльності. Крім цього, активність є неодмінною передумовою формування розумових якостей особистості, її самостійності та ініціативності. Одним із продуктивних засобів формування пізнавальної активності дошкільників є казка. Метою дослідження є теоретико-експериментальне вивчення особливостей формування пізнавальної активності дошкільників з порушеннями мовлення засобами казки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Казка як засіб формування пізнавальної активності дошкільників з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
99 |
uk_UA |