Репозиторий Dspace

Казка як засіб формування пізнавальної активності дошкільників з порушеннями мовлення

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Беняк, Оксана Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-07-25T11:05:04Z
dc.date.available 2022-07-25T11:05:04Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Беняк О. М. Казка як засіб формування пізнавальної активності дошкільників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Михайлівна Беняк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6492
dc.description.abstract Проблема розвитку пізнавальної активності дошкільників з порушеннями мовлення – одна з найактуальніших в дитячій психології, оскільки взаємодія людини з навколишнім світом можлива завдяки її активності та діяльності. Крім цього, активність є неодмінною передумовою формування розумових якостей особистості, її самостійності та ініціативності. Одним із продуктивних засобів формування пізнавальної активності дошкільників є казка. Метою дослідження є теоретико-експериментальне вивчення особливостей формування пізнавальної активності дошкільників з порушеннями мовлення засобами казки. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Казка як засіб формування пізнавальної активності дошкільників з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 99 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись