Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Беняк, Оксана Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-25T11:05:04Z | |
dc.date.available | 2022-07-25T11:05:04Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Беняк О. М. Казка як засіб формування пізнавальної активності дошкільників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Михайлівна Беняк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6492 | |
dc.description.abstract | Проблема розвитку пізнавальної активності дошкільників з порушеннями мовлення – одна з найактуальніших в дитячій психології, оскільки взаємодія людини з навколишнім світом можлива завдяки її активності та діяльності. Крім цього, активність є неодмінною передумовою формування розумових якостей особистості, її самостійності та ініціативності. Одним із продуктивних засобів формування пізнавальної активності дошкільників є казка. Метою дослідження є теоретико-експериментальне вивчення особливостей формування пізнавальної активності дошкільників з порушеннями мовлення засобами казки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Казка як засіб формування пізнавальної активності дошкільників з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 99 | uk_UA |