Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гарнюк, Мар’яна Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-25T11:48:03Z | |
dc.date.available | 2022-07-25T11:48:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гарнюк М. І. Особливості розвитку ігрової діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Мар’яна Ігорівна Гарнюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6493 | |
dc.description.abstract | На сьогодення створення умов для системного розвитку можливостей дітей з порушеннями інтелекту з метою збагачення її соціального досвіду є ключовою позицією оновлення змісту спеціальної дошкільної освіти. Ігрова діяльність дошкільників з порушеннями інтелекту має свої особливості, що пов’язані, насамперед, з неможливістю її самостійного формування і поза цілеспрямованим корекційним впливом спостерігається значне відставання у розвитку ігрової діяльності дітей цієї категорії у порівнянні з однолітками з типовим розвитком. Мета дослідження – теоретично та практично вивчити особливості розвитку ігрової діяльності у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку ігрової діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 83 | uk_UA |