ElarK-PNU

Особливості розвитку ігрової діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гарнюк, Мар’яна Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-07-25T11:48:03Z
dc.date.available 2022-07-25T11:48:03Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гарнюк М. І. Особливості розвитку ігрової діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Мар’яна Ігорівна Гарнюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6493
dc.description.abstract На сьогодення створення умов для системного розвитку можливостей дітей з порушеннями інтелекту з метою збагачення її соціального досвіду є ключовою позицією оновлення змісту спеціальної дошкільної освіти. Ігрова діяльність дошкільників з порушеннями інтелекту має свої особливості, що пов’язані, насамперед, з неможливістю її самостійного формування і поза цілеспрямованим корекційним впливом спостерігається значне відставання у розвитку ігрової діяльності дітей цієї категорії у порівнянні з однолітками з типовим розвитком. Мета дослідження – теоретично та практично вивчити особливості розвитку ігрової діяльності у дошкільників з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості розвитку ігрової діяльності дошкільників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу