dc.contributor.author |
Мелещук, Ірина Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-26T06:41:52Z |
|
dc.date.available |
2022-07-26T06:41:52Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Мелещук І. Л. Використання інноваційних технологій на уроках соціально-побутового орієнтування в молодших класах спеціальної школи: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Леонідівна Мелещук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 82 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6499 |
|
dc.description.abstract |
Серед освітніх компетенцій найбільше значення мають життєві компетентності, які формуються з метою надання дітям навичок і вмінь знаходити в реальному житті відповідні рішення проблемних ситуацій. Зокрема, важливу роль відіграє формування соціальних навичок. Тому підготовка кожної дитини до самостійного і незалежного від чужої допомоги життя є головним завданням школи. Фактично, вся освіта та виховання дітей з порушеннями інтелекту покликані забезпечити їх соціальну пристосованість до суспільства. У спеціальному навчальному закладі для дітей з порушеннями інтелекту це завдання розглядається в системі корекційних занять з соціально-побутового орієнтування. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та розробити методику використання інноваційних технологій на уроках соціально-побутового орієнтування з молодшими школярами спеціальної школи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Використання інноваційних технологій на уроках соціально-побутового орієнтування в молодших класах спеціальної школи |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
82 |
uk_UA |