dc.contributor.author |
Сафонова, Марія Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-26T11:12:50Z |
|
dc.date.available |
2022-07-26T11:12:50Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Сафонова М. І. Особливості роботи корекційного педагога з батьками, які виховують дитину з синдромом Дауна: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Ігорівна Сафонова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 92 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6504 |
|
dc.description.abstract |
Народження дитини з порушеннями розвитку вимагає виконання батьками певних обов’язків. Тому важливо комплексно вирішувати психолого-педагогічні та медичні проблеми із участю мультидисциплінарної команди фахівців та батьків, коли спільними діями можна підвищити якість життя дітей з порушеннями. Саме тому сьогодні актуальною є проблема роботи корекційного педагога з батьками, які виховують дитину з синдромом Дауна. Важливо таким батькам надати своєчасну психолого-педагогічну підтримку і пояснити їм особливості корекційної та розвивальної роботи з їхніми дітьми. Мета дослідження – вивчити особливості роботи корекційного педагога з батьками, які виховують дитину з синдромом Дауна. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості роботи корекційного педагога з батьками, які виховують дитину з синдромом Дауна |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
92 |
uk_UA |