Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сафонова, Марія Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-26T11:12:50Z | |
dc.date.available | 2022-07-26T11:12:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Сафонова М. І. Особливості роботи корекційного педагога з батьками, які виховують дитину з синдромом Дауна: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Ігорівна Сафонова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 92 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6504 | |
dc.description.abstract | Народження дитини з порушеннями розвитку вимагає виконання батьками певних обов’язків. Тому важливо комплексно вирішувати психолого-педагогічні та медичні проблеми із участю мультидисциплінарної команди фахівців та батьків, коли спільними діями можна підвищити якість життя дітей з порушеннями. Саме тому сьогодні актуальною є проблема роботи корекційного педагога з батьками, які виховують дитину з синдромом Дауна. Важливо таким батькам надати своєчасну психолого-педагогічну підтримку і пояснити їм особливості корекційної та розвивальної роботи з їхніми дітьми. Мета дослідження – вивчити особливості роботи корекційного педагога з батьками, які виховують дитину з синдромом Дауна. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості роботи корекційного педагога з батьками, які виховують дитину з синдромом Дауна | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 92 | uk_UA |