Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельник, Олена Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-26T11:33:50Z | |
dc.date.available | 2022-07-26T11:33:50Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Мельник О. М. Особливості застосування здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні дітей з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Миколаївна Мельник. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6505 | |
dc.description.abstract | Проблема фізичного розвитку учнів з інтелектуальними порушеннями має велике державне, наукове та практичне значення. І фізична культура у даному випадку є не лише засобом виховання та поліпшення фізичної підготовленості учнів, а й часто головним засобом відновлення та зміцнення здоров’я у період становлення і кінцевого формування молодого організму, засобом ліквідації недоліків у фізичному розвитку, потужним джерелом підвищення фізичної й розумової працездатності. Мета дослідження – проаналізувати використання здоров’язберігаючих технологій у навчальному процесі та розробити педагогічні умови застосування здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні дітей з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості застосування здоров’язберігаючих технологій у фізичному вихованні дітей з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 84 | uk_UA |