dc.contributor.author |
Біла, Олеся Леонтіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-26T13:03:54Z |
|
dc.date.available |
2022-07-26T13:03:54Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Біла О. Л. Особливості статеворольової ідентичності дівчат-підлітків з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олеся Леонтіївна Біла. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6507 |
|
dc.description.abstract |
У сучасних психолого-педагогічних дослідженнях дедалі частіше розглядають процес формування особистості як представника певної статі та носія певних вихідних якостей, що визначають статевотипізовані установки індивіда. Одним з найважливіших напрямів соціалізації підлітків з порушеннями інтелекту є формування статеворольової ідентичності. На порушення їхньої соціальної адаптації можуть впливати відхилення у формуванні статевої ідентичності й освоєння статевих ролей. Мета дослідження полягає у створенні системи психолого-педагогічних умов розвитку та формування статеворольової ідентичності дівчат-підлітків з порушеннями інтелекту як чинника їхньої соціалізації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості статеворольової ідентичності дівчат-підлітків з порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
83 |
uk_UA |