Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Біла, Олеся Леонтіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-26T13:03:54Z | |
dc.date.available | 2022-07-26T13:03:54Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Біла О. Л. Особливості статеворольової ідентичності дівчат-підлітків з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олеся Леонтіївна Біла. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6507 | |
dc.description.abstract | У сучасних психолого-педагогічних дослідженнях дедалі частіше розглядають процес формування особистості як представника певної статі та носія певних вихідних якостей, що визначають статевотипізовані установки індивіда. Одним з найважливіших напрямів соціалізації підлітків з порушеннями інтелекту є формування статеворольової ідентичності. На порушення їхньої соціальної адаптації можуть впливати відхилення у формуванні статевої ідентичності й освоєння статевих ролей. Мета дослідження полягає у створенні системи психолого-педагогічних умов розвитку та формування статеворольової ідентичності дівчат-підлітків з порушеннями інтелекту як чинника їхньої соціалізації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості статеворольової ідентичності дівчат-підлітків з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 83 | uk_UA |