dc.contributor.author |
Чворсюк, Оксана Павлівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-27T07:01:11Z |
|
dc.date.available |
2022-07-27T07:01:11Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Чворсюк О. П. Виховання самостійності в іграх за правилами у старших дошкільників з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Павлівна Чворсюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6509 |
|
dc.description.abstract |
Великий вплив на становлення самостійності дошкільників відводиться ігровій діяльності, яка виступає провідним видом діяльності дошкільного віку та є важливим джерелом розвитку, що забезпечує зміну соціальних та пізнавальних потреб дитини у різні вікові періоди її особистісного розвитку. Самостійність у дітей з порушеннями інтелекту розглядається в контексті соціальних досягнень дошкільного віку, а шляхи її становлення – в ігровій та продуктивній взаємодії, в яких дитина опановує навички комунікації та кооперації в умовах спільної діяльності з однолітком, що виділяється як об’єкт спілкування. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці психолого-педагогічних умов, що сприяють ефективному вихованню самостійності у старших дошкільників з порушеннями інтелекту в грі за правилами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Виховання самостійності в іграх за правилами у старших дошкільників з порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
91 |
uk_UA |