Репозиторий Dspace

Виховання самостійності в іграх за правилами у старших дошкільників з порушеннями інтелекту

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Чворсюк, Оксана Павлівна
dc.date.accessioned 2022-07-27T07:01:11Z
dc.date.available 2022-07-27T07:01:11Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Чворсюк О. П. Виховання самостійності в іграх за правилами у старших дошкільників з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Павлівна Чворсюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6509
dc.description.abstract Великий вплив на становлення самостійності дошкільників відводиться ігровій діяльності, яка виступає провідним видом діяльності дошкільного віку та є важливим джерелом розвитку, що забезпечує зміну соціальних та пізнавальних потреб дитини у різні вікові періоди її особистісного розвитку. Самостійність у дітей з порушеннями інтелекту розглядається в контексті соціальних досягнень дошкільного віку, а шляхи її становлення – в ігровій та продуктивній взаємодії, в яких дитина опановує навички комунікації та кооперації в умовах спільної діяльності з однолітком, що виділяється як об’єкт спілкування. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці психолого-педагогічних умов, що сприяють ефективному вихованню самостійності у старших дошкільників з порушеннями інтелекту в грі за правилами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Виховання самостійності в іграх за правилами у старших дошкільників з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 91 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись