Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чворсюк, Оксана Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-27T07:01:11Z | |
dc.date.available | 2022-07-27T07:01:11Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Чворсюк О. П. Виховання самостійності в іграх за правилами у старших дошкільників з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Павлівна Чворсюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6509 | |
dc.description.abstract | Великий вплив на становлення самостійності дошкільників відводиться ігровій діяльності, яка виступає провідним видом діяльності дошкільного віку та є важливим джерелом розвитку, що забезпечує зміну соціальних та пізнавальних потреб дитини у різні вікові періоди її особистісного розвитку. Самостійність у дітей з порушеннями інтелекту розглядається в контексті соціальних досягнень дошкільного віку, а шляхи її становлення – в ігровій та продуктивній взаємодії, в яких дитина опановує навички комунікації та кооперації в умовах спільної діяльності з однолітком, що виділяється як об’єкт спілкування. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та розробці психолого-педагогічних умов, що сприяють ефективному вихованню самостійності у старших дошкільників з порушеннями інтелекту в грі за правилами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Виховання самостійності в іграх за правилами у старших дошкільників з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 91 | uk_UA |