dc.contributor.author |
Бобер, Анна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-27T11:27:04Z |
|
dc.date.available |
2022-07-27T11:27:04Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Бобер А. В. Особливості використання дидактичних ігор у навчанні молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Володимирівна Бобер. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 94 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6517 |
|
dc.description.abstract |
У сьогоденному процесі виховання та навчання молодших школярів з порушеннями інтелекту великого значення набувають ігрові форми навчання, зокрема дидактичні ігри. Така гра здійснює емоційний вплив на дитину з порушеннями інтелекту, дозволяє покращити навчально-виховний процес, зробити його більш насиченим, цікавим, різноманітним для учня, активізувати розумову діяльність. Особлива роль дидактичної гри в процесі навчання спеціальної школи визначається тим, що гра повинна зробити сам процес навчання емоційним, ефективним, дозволити дитині отримати власний досвід. Мета роботи – дослідити проблему використання дидактичних ігор під час навчання молодших школярів з порушеннями інтелекту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості використання дидактичних ігор у навчанні молодших школярів з порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
94 |
uk_UA |