Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бобер, Анна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-27T11:27:04Z | |
dc.date.available | 2022-07-27T11:27:04Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бобер А. В. Особливості використання дидактичних ігор у навчанні молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Володимирівна Бобер. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6517 | |
dc.description.abstract | У сьогоденному процесі виховання та навчання молодших школярів з порушеннями інтелекту великого значення набувають ігрові форми навчання, зокрема дидактичні ігри. Така гра здійснює емоційний вплив на дитину з порушеннями інтелекту, дозволяє покращити навчально-виховний процес, зробити його більш насиченим, цікавим, різноманітним для учня, активізувати розумову діяльність. Особлива роль дидактичної гри в процесі навчання спеціальної школи визначається тим, що гра повинна зробити сам процес навчання емоційним, ефективним, дозволити дитині отримати власний досвід. Мета роботи – дослідити проблему використання дидактичних ігор під час навчання молодших школярів з порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості використання дидактичних ігор у навчанні молодших школярів з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 94 | uk_UA |