ElarK-PNU

Особливості формування уяви у навчальному процесі молодших школярів з затримкою психічного розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимчук, Діана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2022-07-28T07:00:33Z
dc.date.available 2022-07-28T07:00:33Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Тимчук Д. А. Особливості формування уяви у навчальному процесі молодших школярів з затримкою психічного розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Анатоліївна Тимчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6520
dc.description.abstract Виховання гармонійної особистості потребує належного розвитку уяви, адже саме її успішне функціонування лежить в основі творчості. Молодший шкільний вік – сензитивний період для розвитку творчої уяви, котра розуміється нами як різновид уяви, спрямований на створення нових, цілком оригінальних образів. Уява бере участь у всіх видах діяльності – ігровій, навчальній, трудовій, забезпечує адекватну поведінку в тій чи іншій життєвій ситуації, а отже, сприяє соціальній адаптації, що є особливо важливим для дітей з затримкою психічного розвитку, які мають обмежені можливості самостійної орієнтації. На сьогодні ряд атрибутів сучасності, до яких ставляться досить толерантно, блокують формування вищезгаданого психічного процесу. Мета дослідження – з’ясувати сутність, вікові закономірності та особливості розвитку уяви молодших школярів з затримкою психічного розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості формування уяви у навчальному процесі молодших школярів з затримкою психічного розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 77 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу