dc.contributor.author |
Дем’янюк, Богдан Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2022-07-28T12:55:05Z |
|
dc.date.available |
2022-07-28T12:55:05Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Дем’янюк Б. А. Дослідження самооцінки дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення на логопедичних заняттях: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Богдан Анатолійович Дем’янюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 104 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6529 |
|
dc.description.abstract |
Як свідчать дослідження, на момент вступу до закладу загальної середньої освіти близько 20% дітей мають різноманітні порушення мовленнєвого розвитку. Освітній процес цих дітей характеризується наявністю проблем під час оволодіння навчальним матеріалом через неповноцінне спілкування та недостатній словниковий запас, обмеження комунікації з ровесниками, що неминуче відображається на формуванні самосвідомості та самооцінки дитини. Мета роботи – на основі аналізу загальної і спеціальної психолого-педагогічної літератури теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність дослідження самооцінки у дітей дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення і визначити рівень її сформованості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Дослідження самооцінки дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення на логопедичних заняттях |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
104 |
uk_UA |