Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Савлук, Юлія Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-29T07:09:44Z | |
dc.date.available | 2022-07-29T07:09:44Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Савлук Ю. М. Сюжетно-рольові ігри як засіб формування діалогічного мовлення у дітей з загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Миколаївна Савлук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 114 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6530 | |
dc.description.abstract | Розвиток мовлення є одним із найважливіших завдань сучасної дошкільної освіти. Процес підготовки до навчання в школі дітей дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення передбачає як формування мовленнєвої, так і комунікативної компетентності. Відсутність або дефіцит діалогічного спілкування веде до різного роду спотворень особистісного розвитку, зростання проблем взаємодії з оточуючими людьми, появи серйозних складнощів в умінні адаптуватися до життєвих ситуацій. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та практично перевірити особливості формування діалогічного мовлення засобами сюжетно-рольових ігор у дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Сюжетно-рольові ігри як засіб формування діалогічного мовлення у дітей з загальним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 114 | uk_UA |