Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Копанська, Марина Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-29T08:21:55Z | |
dc.date.available | 2022-07-29T08:21:55Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Копанська М. І. Рефлексивність як професійно значима якість логопеда: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марина Іванівна Копанська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 94 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6533 | |
dc.description.abstract | Логопед є ключовою фігурою в корекційно-педагогічному процесі. Він організовує, наповнює конкретним змістом і здійснює корекційно-освітній процес з дітьми, які потребують особливої педагогічної уваги, встановлює зв’язки, налагоджує контакт між дітьми та їх батьками, а також взаємодіє зі своїми колегами та керівництвом. Однак не кожному логопеду вистачає сформованості особистісних якостей у доведенні індивідуальної роботи з дитиною з порушеннями мовлення до логічного завершення. Тут важливою виступає сформованість рефлексивної готовності логопеда. Мета дослідження ‒ вивчити ступінь сформованості рефлексивності як професійно значущої особистісної якості логопеда. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Рефлексивність як професійно значима якість логопеда | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 94 | uk_UA |