Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бабинчук, Христина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-10T07:19:48Z | |
dc.date.available | 2022-08-10T07:19:48Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бабинчук Х. В. Використання інтерактивних папок-лепбуків як засобу формування звуковимови у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Володимирівна Бабинчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 63 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6538 | |
dc.description.abstract | На зміну традиційному приходить продуктивне навчання, яке спрямоване на розвиток творчих здібностей, і перед педагогами постають завдання пошуку нових нестандартних форм взаємодії з вихованцями. Одним із перспективних методів для формування та закріплення правильної вимови фонем є технологія «лепбук». Інтерактивна папка надає можливість дітям в ігровій формі засвоїти матеріал з певної теми, при цьому поєднуючи різні види діяльності та постійно оновлюючи змістове наповнення посібника. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та експериментально дослідити вплив використання інтерактивних папок-лепбуків як засобу формування звуковимови у дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Використання інтерактивних папок-лепбуків як засобу формування звуковимови у дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 63 | uk_UA |