Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бобер, Анна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-10T08:04:06Z | |
dc.date.available | 2022-08-10T08:04:06Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бобер А. В. Подолання труднощів письма у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-IV рівня: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Володимирівна Бобер. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 73 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6539 | |
dc.description.abstract | Формування письмових навичок є одним з ключових завдань навчання грамоті на етапі початкової загальної освіти, оскільки від їх формування залежить не тільки здатність учня опановувати правила правопису рідної мови, а й подальше засвоєння освітньої програми та мовленнєвої грамотності в цілому. У дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення вже на початковому етапі з’являються певні труднощі під час формування навички письма. Мета дослідження – на підставі вивчення особливостей прояву порушень письма у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-ІV рівня сформувати комплекс логопедичних завдань для подолання порушень у них письма. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Подолання труднощів письма у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-IV рівня | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 73 | uk_UA |