ElarK-PNU

Подолання труднощів письма у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-IV рівня

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бобер, Анна Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-08-10T08:04:06Z
dc.date.available 2022-08-10T08:04:06Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бобер А. В. Подолання труднощів письма у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-IV рівня: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Володимирівна Бобер. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 73 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6539
dc.description.abstract Формування письмових навичок є одним з ключових завдань навчання грамоті на етапі початкової загальної освіти, оскільки від їх формування залежить не тільки здатність учня опановувати правила правопису рідної мови, а й подальше засвоєння освітньої програми та мовленнєвої грамотності в цілому. У дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення вже на початковому етапі з’являються певні труднощі під час формування навички письма. Мета дослідження – на підставі вивчення особливостей прояву порушень письма у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-ІV рівня сформувати комплекс логопедичних завдань для подолання порушень у них письма. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Подолання труднощів письма у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ-IV рівня uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 73 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу