Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гнатик, Тетяна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-10T11:09:54Z | |
dc.date.available | 2022-08-10T11:09:54Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гнатик Т. В. Методика аудіостимуляції за допомогою гарнітури Forbrain для формування фонематичного контролю у дітей старшого шкільного віку з синдромом Дауна: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Володимирівна Гнатик. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 124 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6541 | |
dc.description.abstract | Діти з синдромом Дауна можуть мати порушення мовлення різні за своїм походженням, але у переважної більшості мають місце порушення фонематичної сторони мовлення. Тому використання класичних методик в поєднанні з методикою аудіостимуляції за допомогою гарнітури Forbrain допоможе швидше та якісніше розвинути такі процеси, як фонематичний слух, фонематична уява та фонематичний контроль зокрема. Мета дослідження – виявити вплив методики аудіостимуляції за допомогою гарнітури Forbrain на формування фонематичного контролю у дітей старшого шкільного віку з синдромом Дауна. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Методика аудіостимуляції за допомогою гарнітури Forbrain для формування фонематичного контролю у дітей старшого шкільного віку з синдромом Дауна | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 124 | uk_UA |