dc.contributor.author |
Коцемир, Віталіна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-10T12:04:43Z |
|
dc.date.available |
2022-08-10T12:04:43Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Коцемир В. В. Мовленнєва діяльність як засіб формування творчих умінь старших дошкільників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віталіна Володимирівна Коцемир. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 60 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6542 |
|
dc.description.abstract |
Без мовленнєвого спілкування неможливий повноцінний розвиток дитини. Тому завдання розвитку мовлення, навчання рідної мови постає як одне з провідних у всебічному розвитку дошкільника з порушеннями мовлення. Засвоєння дітьми рідної мови охоплює формування практичних мовленнєвих навичок, удосконалення комунікативних форм і функцій мовної діяльності. Водночас у практиці роботи дошкільних закладів освіти недостатньо повно використовується величезний потенціал театрально-ігрової діяльності, яка переважно зводиться до підготовки та показу вистав, під час яких діти репродуктивно відтворюють заздалегідь заучені репліки. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити формування творчих умінь у старших дошкільників засобом театрально-мовленнєвої діяльності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Мовленнєва діяльність як засіб формування творчих умінь старших дошкільників з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
60 |
uk_UA |