Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Коцемир, Віталіна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-10T12:04:43Z | |
dc.date.available | 2022-08-10T12:04:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Коцемир В. В. Мовленнєва діяльність як засіб формування творчих умінь старших дошкільників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віталіна Володимирівна Коцемир. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 60 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6542 | |
dc.description.abstract | Без мовленнєвого спілкування неможливий повноцінний розвиток дитини. Тому завдання розвитку мовлення, навчання рідної мови постає як одне з провідних у всебічному розвитку дошкільника з порушеннями мовлення. Засвоєння дітьми рідної мови охоплює формування практичних мовленнєвих навичок, удосконалення комунікативних форм і функцій мовної діяльності. Водночас у практиці роботи дошкільних закладів освіти недостатньо повно використовується величезний потенціал театрально-ігрової діяльності, яка переважно зводиться до підготовки та показу вистав, під час яких діти репродуктивно відтворюють заздалегідь заучені репліки. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити формування творчих умінь у старших дошкільників засобом театрально-мовленнєвої діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Мовленнєва діяльність як засіб формування творчих умінь старших дошкільників з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 60 | uk_UA |