Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ларіонова, Діана Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-10T12:58:03Z | |
dc.date.available | 2022-08-10T12:58:03Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Ларіонова Д. П. Педагогічні умови формування первинних мовленнєвих умінь у дітей дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Павлівна Ларіонова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 111 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6543 | |
dc.description.abstract | У зв’язку з неухильним зростанням складних форм мовленнєвої патології у вигляді відсутності мовлення у дітей молодшого дошкільного віку сучасна корекційна педагогіка відчуває нестачу нових, адаптованих до дизонтогенетичної реальності діагностичних і терапевтичних методик, які поєднують апаратні, нейропсихологічнi, психофізіологічні та класичні логопедичні прийоми спеціалізованої допомоги в ситуаціях затримки мовленнєвого розвитку у немовленнєвих дітей дошкiльного віку. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування, розробка і практичне використання алгоритму формування первинних мовленнєвих умінь у спеціально створених умовах в дітей дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Педагогічні умови формування первинних мовленнєвих умінь у дітей дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 111 | uk_UA |