ElarK-PNU

Педагогічні умови формування первинних мовленнєвих умінь у дітей дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ларіонова, Діана Павлівна
dc.date.accessioned 2022-08-10T12:58:03Z
dc.date.available 2022-08-10T12:58:03Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ларіонова Д. П. Педагогічні умови формування первинних мовленнєвих умінь у дітей дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Діана Павлівна Ларіонова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 111 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6543
dc.description.abstract У зв’язку з неухильним зростанням складних форм мовленнєвої патології у вигляді відсутності мовлення у дітей молодшого дошкільного віку сучасна корекційна педагогіка відчуває нестачу нових, адаптованих до дизонтогенетичної реальності діагностичних і терапевтичних методик, які поєднують апаратні, нейропсихологічнi, психофізіологічні та класичні логопедичні прийоми спеціалізованої допомоги в ситуаціях затримки мовленнєвого розвитку у немовленнєвих дітей дошкiльного віку. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування, розробка і практичне використання алгоритму формування первинних мовленнєвих умінь у спеціально створених умовах в дітей дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Педагогічні умови формування первинних мовленнєвих умінь у дітей дошкільного віку із затримкою мовленнєвого розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 111 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу