ElarK-PNU

Формування навички складання речення у дітей з порушеннями інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мовчан, Аліна Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-08-11T06:26:41Z
dc.date.available 2022-08-11T06:26:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мовчан А. В. Формування навички складання речення у дітей з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Аліна Володимирівна Мовчан. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6544
dc.description.abstract Формування граматичної сторони мовлення є одним із пріоритетних завдань спеціальної педагогіки та логопедії зокрема. Успіх людини у суспільстві залежить, зокрема, від рівня розвитку її мовленнєвих здібностей. Лексико- граматична сторона мовлення особливо важлива для соціалізації, оскільки істотно впливає на розвиток мовленнєвої компетенції та комунікації в цілому. Мета роботи – дослідити стан розвитку граматичної сторони мовлення дітей старшого дошкільного віку з порушеннями інтелекту та розробити методику формування навички складання речення у дітей з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування навички складання речення у дітей з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу