ElarK-PNU

Особливості використання казкотерапії для стимуляції мовлення у молодших школярів з порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нечипорук, Ірина Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-08-11T06:48:28Z
dc.date.available 2022-08-11T06:48:28Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Нечипорук І. О. Особливості використання казкотерапії для стимуляції мовлення у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Олександрівна Нечипорук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 54 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6546
dc.description.abstract Сучасна система освіти наразі проходить процес перебудови, яка відбувається під впливом розвитку соціальних та культурних сфер суспільства, підвищується роль комунікації, яка забезпечує безперервну взаємодію людей у соціумі. У зв’язку з цим постало завдання навчання дітей молодшого шкільного віку комунікативним навичкам. Особливого значення набуває опанування мовленнєвою діяльністю, яка співвідноситься зі стійкими, провідними, усвідомлюваними мотивами та виражається у мовленнєвих діях, які є цілеспрямовані, усвідомлювані, контрольовані. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити формування мовленнєвої активності першокласників з порушеннями мовлення засобом казкотерапії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості використання казкотерапії для стимуляції мовлення у молодших школярів з порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 54 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу