Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нечипорук, Ірина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-11T06:48:28Z | |
dc.date.available | 2022-08-11T06:48:28Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Нечипорук І. О. Особливості використання казкотерапії для стимуляції мовлення у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Олександрівна Нечипорук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 54 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6546 | |
dc.description.abstract | Сучасна система освіти наразі проходить процес перебудови, яка відбувається під впливом розвитку соціальних та культурних сфер суспільства, підвищується роль комунікації, яка забезпечує безперервну взаємодію людей у соціумі. У зв’язку з цим постало завдання навчання дітей молодшого шкільного віку комунікативним навичкам. Особливого значення набуває опанування мовленнєвою діяльністю, яка співвідноситься зі стійкими, провідними, усвідомлюваними мотивами та виражається у мовленнєвих діях, які є цілеспрямовані, усвідомлювані, контрольовані. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити формування мовленнєвої активності першокласників з порушеннями мовлення засобом казкотерапії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості використання казкотерапії для стимуляції мовлення у молодших школярів з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 54 | uk_UA |