dc.contributor.author |
Нечипорук, Ірина Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-11T06:48:28Z |
|
dc.date.available |
2022-08-11T06:48:28Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Нечипорук І. О. Особливості використання казкотерапії для стимуляції мовлення у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Олександрівна Нечипорук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 54 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6546 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна система освіти наразі проходить процес перебудови, яка відбувається під впливом розвитку соціальних та культурних сфер суспільства, підвищується роль комунікації, яка забезпечує безперервну взаємодію людей у соціумі. У зв’язку з цим постало завдання навчання дітей молодшого шкільного віку комунікативним навичкам. Особливого значення набуває опанування мовленнєвою діяльністю, яка співвідноситься зі стійкими, провідними, усвідомлюваними мотивами та виражається у мовленнєвих діях, які є цілеспрямовані, усвідомлювані, контрольовані. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити формування мовленнєвої активності першокласників з порушеннями мовлення засобом казкотерапії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості використання казкотерапії для стимуляції мовлення у молодших школярів з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
54 |
uk_UA |