ElarK-PNU

Особливості формування простого поширеного речення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Січкарук, Ірина Йосипівна
dc.date.accessioned 2022-08-11T07:12:07Z
dc.date.available 2022-08-11T07:12:07Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Січкарук І. Й. Особливості формування простого поширеного речення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Йосипівна Січкарук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6547
dc.description.abstract Однією з найважливіших завдань сучасної логопедії є розробка ефективних методів подолання загального недорозвинення мовлення. Це порушення є складним симптомокомплексом, що включає в себе порушення як фонетико-фонематичної, так і лексико-граматичної, й синтаксичної сторони мовлення. Найбільш вивченим питанням цієї проблеми є порушення морфологічної складової мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення. Однак особливу значущість в даний час набуває опис порушень синтаксичної сторони мовлення у цієї категорії дошкільників, що пояснюється недостатньою вивченістю цього питання, а також особливою роллю синтаксису у процесі оволодіння мовленням. Мета дослідження – виявити сформовані вміння та особливості процесу створення простого поширеного речення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення третього рівня та розробити методику відповідної корекційно-розвивальної роботи. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування простого поширеного речення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 79 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу