Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Січкарук, Ірина Йосипівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-11T07:12:07Z | |
dc.date.available | 2022-08-11T07:12:07Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Січкарук І. Й. Особливості формування простого поширеного речення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Йосипівна Січкарук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6547 | |
dc.description.abstract | Однією з найважливіших завдань сучасної логопедії є розробка ефективних методів подолання загального недорозвинення мовлення. Це порушення є складним симптомокомплексом, що включає в себе порушення як фонетико-фонематичної, так і лексико-граматичної, й синтаксичної сторони мовлення. Найбільш вивченим питанням цієї проблеми є порушення морфологічної складової мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення. Однак особливу значущість в даний час набуває опис порушень синтаксичної сторони мовлення у цієї категорії дошкільників, що пояснюється недостатньою вивченістю цього питання, а також особливою роллю синтаксису у процесі оволодіння мовленням. Мета дослідження – виявити сформовані вміння та особливості процесу створення простого поширеного речення у дітей дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення третього рівня та розробити методику відповідної корекційно-розвивальної роботи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування простого поширеного речення у дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 79 | uk_UA |