ElarK-PNU

Використання арт-терапевтичних технологій у системі комплексного впливу з подолання заїкання у дошкільників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Слободянюк, Руслана Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-08-11T07:39:49Z
dc.date.available 2022-08-11T07:39:49Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Слободянюк Р. С. Використання арт-терапевтичних технологій у системі комплексного впливу з подолання заїкання у дошкільників: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Руслана Сергіївна Слободянюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6548
dc.description.abstract Заїкання – одне з логопедичних порушень, обумовлене судомним станом м’язів мовленнєвого апарату. В наш час на заїкання страждає, за різними статистичними даними, від 1,5% до 3% населення. Серед дітей, що заїкаються, співвідношення дівчаток і хлопчиків становить приблизно 1 до 3-4. Особливе значення мають питання надання ефективної допомоги дітям, що заїкаються, у дошкільному віці, на початкових етапах, поки механізм не закріпився, не почав прогресувати, ведучи за собою комплекс поєднаних (психофізичних) розладів, що впливають на комунікацію та соціалізацію в цілому. Мета дослідження – виявлення проявів заїкання, обґрунтування і розробка психолого-педагогічних рекомендацій щодо використання арт-терапевтичних технологій при корекції заїкання в системі комплексного логопедичного впливу на дітей дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Використання арт-терапевтичних технологій у системі комплексного впливу з подолання заїкання у дошкільників uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 84 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу