Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Слободянюк, Руслана Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-11T07:39:49Z | |
dc.date.available | 2022-08-11T07:39:49Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Слободянюк Р. С. Використання арт-терапевтичних технологій у системі комплексного впливу з подолання заїкання у дошкільників: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Руслана Сергіївна Слободянюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6548 | |
dc.description.abstract | Заїкання – одне з логопедичних порушень, обумовлене судомним станом м’язів мовленнєвого апарату. В наш час на заїкання страждає, за різними статистичними даними, від 1,5% до 3% населення. Серед дітей, що заїкаються, співвідношення дівчаток і хлопчиків становить приблизно 1 до 3-4. Особливе значення мають питання надання ефективної допомоги дітям, що заїкаються, у дошкільному віці, на початкових етапах, поки механізм не закріпився, не почав прогресувати, ведучи за собою комплекс поєднаних (психофізичних) розладів, що впливають на комунікацію та соціалізацію в цілому. Мета дослідження – виявлення проявів заїкання, обґрунтування і розробка психолого-педагогічних рекомендацій щодо використання арт-терапевтичних технологій при корекції заїкання в системі комплексного логопедичного впливу на дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Використання арт-терапевтичних технологій у системі комплексного впливу з подолання заїкання у дошкільників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 84 | uk_UA |