dc.contributor.author | Бенюк, Анна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-11T08:24:44Z | |
dc.date.available | 2022-08-11T08:24:44Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бенюк А. І. Реалізація нейропсихологічного підходу у корекції загального недорозвинення мовлення у дошкільників: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Іванівна Бенюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6549 | |
dc.description.abstract | Будь-які військові дії, навіть локального характеру, провокують наявність у населення фізичних і психічних травм, які тягнуть за собою виникнення цілого комплексу відхилень. Знаючи це, можна з упевненістю говорити, що кількість порушень мовлення у дитячого населення нашої країни різного віку значно зросте. Ці порушення можуть мати як органічну, так і функціональну природу. Це потягне за собою необхідність проведення відповідної корекційної роботи з використанням різнопланових методик і технологій. Метою роботи є визначення ефективності використання нейропсихологічного підходу, в основі якого покладене уявлення про симультанно-сукцесивні синтези, з метою діагностики та формування мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ, ІV рівнів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Реалізація нейропсихологічного підходу у корекції загального недорозвинення мовлення у дошкільників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 86 | uk_UA |