ElarK-PNU

Реалізація нейропсихологічного підходу у корекції загального недорозвинення мовлення у дошкільників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бенюк, Анна Іванівна
dc.date.accessioned 2022-08-11T08:24:44Z
dc.date.available 2022-08-11T08:24:44Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бенюк А. І. Реалізація нейропсихологічного підходу у корекції загального недорозвинення мовлення у дошкільників: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анна Іванівна Бенюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6549
dc.description.abstract Будь-які військові дії, навіть локального характеру, провокують наявність у населення фізичних і психічних травм, які тягнуть за собою виникнення цілого комплексу відхилень. Знаючи це, можна з упевненістю говорити, що кількість порушень мовлення у дитячого населення нашої країни різного віку значно зросте. Ці порушення можуть мати як органічну, так і функціональну природу. Це потягне за собою необхідність проведення відповідної корекційної роботи з використанням різнопланових методик і технологій. Метою роботи є визначення ефективності використання нейропсихологічного підходу, в основі якого покладене уявлення про симультанно-сукцесивні синтези, з метою діагностики та формування мовлення у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ, ІV рівнів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Реалізація нейропсихологічного підходу у корекції загального недорозвинення мовлення у дошкільників uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 86 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу