dc.contributor.author |
Бойчук, Наталія Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-11T08:57:25Z |
|
dc.date.available |
2022-08-11T08:57:25Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Бойчук Н. М. Формування навичок програмування і контролю у дітей з порушеннями писемного мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Миколаївна Бойчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 65 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6550 |
|
dc.description.abstract |
Дослідження програмування, регуляції та контролю діяльності стикається як з концептуальними проблемами, пов’язаними з описом феноменів, що криються за цим поняттям, так і з методичними труднощами вибору адекватних задачам засобів дослідження. Вирішення цих проблем можливе у межах нейропсихологічного підходу, розробленого А. Лурія. У той же час мінливість системної функціональної організації психічних процесів в онтогенезі потребує особливого підходу до нейропсихологічного дослідження дітей з порушеннями писемного мовлення. Мета роботи – вивчення рівня розвитку навичок програмування та контролю у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями писемного мовлення та розроблення методики формування цих навичок. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування навичок програмування і контролю у дітей з порушеннями писемного мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
65 |
uk_UA |