ElarK-PNU

Формування навичок програмування і контролю у дітей з порушеннями писемного мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойчук, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-08-11T08:57:25Z
dc.date.available 2022-08-11T08:57:25Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бойчук Н. М. Формування навичок програмування і контролю у дітей з порушеннями писемного мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Миколаївна Бойчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 65 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6550
dc.description.abstract Дослідження програмування, регуляції та контролю діяльності стикається як з концептуальними проблемами, пов’язаними з описом феноменів, що криються за цим поняттям, так і з методичними труднощами вибору адекватних задачам засобів дослідження. Вирішення цих проблем можливе у межах нейропсихологічного підходу, розробленого А. Лурія. У той же час мінливість системної функціональної організації психічних процесів в онтогенезі потребує особливого підходу до нейропсихологічного дослідження дітей з порушеннями писемного мовлення. Мета роботи – вивчення рівня розвитку навичок програмування та контролю у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями писемного мовлення та розроблення методики формування цих навичок. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування навичок програмування і контролю у дітей з порушеннями писемного мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 65 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу