Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Марусяк, Марія Богданівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-11T11:29:08Z | |
dc.date.available | 2022-08-11T11:29:08Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Марусяк М. Б. Особливості проявів комунікативних бар’єрів у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Богданівна Марусяк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6551 | |
dc.description.abstract | Проблема спілкування у дітей з порушеннями мовлення є найпоширенішою, мовленнєві порушення створюють проблеми у стосунках не тільки між дітьми та батьками, а й однолітками та педагогами. Проте, особливості прояву комунікативних бар’єрів пред’являють особливі вимоги до проведення будь-яких логопедичних або навчальних занять в класі. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальному вивченні особливостей прояву комунікативних бар’єрів у дітей з порушеннями мовлення підліткового віку та визначення прийомів їх подолання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості проявів комунікативних бар’єрів у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |