dc.contributor.author |
Марусяк, Марія Богданівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-11T11:29:08Z |
|
dc.date.available |
2022-08-11T11:29:08Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Марусяк М. Б. Особливості проявів комунікативних бар’єрів у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Богданівна Марусяк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6551 |
|
dc.description.abstract |
Проблема спілкування у дітей з порушеннями мовлення є найпоширенішою, мовленнєві порушення створюють проблеми у стосунках не тільки між дітьми та батьками, а й однолітками та педагогами. Проте, особливості прояву комунікативних бар’єрів пред’являють особливі вимоги до проведення будь-яких логопедичних або навчальних занять в класі. Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальному вивченні особливостей прояву комунікативних бар’єрів у дітей з порушеннями мовлення підліткового віку та визначення прийомів їх подолання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості проявів комунікативних бар’єрів у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
78 |
uk_UA |