ElarK-PNU

Дослідження невербальної комунікації для формування навиків спілкування у дітей з помірним порушенням інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Милостна, Ольга Віталіївна
dc.date.accessioned 2022-08-11T12:29:41Z
dc.date.available 2022-08-11T12:29:41Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Милостна О. В. Дослідження невербальної комунікації для формування навиків спілкування у дітей з помірним порушенням інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Віталіївна Милостна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6552
dc.description.abstract Альтернативні та додаткові невербальні засоби комунікації утворюють систему, яка доповнює і підсилює, а іноді й заміняє засоби вербального спілкування. У дітей з помірним ступенем інтелектуального порушення альтернативні і додаткові засоби комунікації можуть виступати провідними при опануванні соціальних орієнтирів в силу своїх індивідуальних відмінностей та потенційних можливостей особистості, перспектив використання збережених аналізаторів. Мета дослідження полягає у розробці науково обґрунтованої й експериментально апробованої методики дослідження ефективності альтернативних невербальних засобів комунікації у дітей з помірним ступенем інтелектуального порушення та визначенні особливостей її використання для формування і розвитку вербального мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Дослідження невербальної комунікації для формування навиків спілкування у дітей з помірним порушенням інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу