Abstract:
Події сьогодення, які пов’язані із війною в Україні, породили невтішну тенденцію зростання числа дітей, які потребують психолого-педагогічної та корекційної допомоги. Зважаючи на характеристику дітей з особливими освітніми потребами, всі вони відзначаються наявністю певного типу мовленнєвого порушення, а, отже, здійснення логопедичної діагностики та надання логопедичних корекційних послуг є одним із важливих завдань інклюзивно-ресурсних центрів. Таким чином, дослідження різних аспектів логопедичної роботи в умовах сучасних інклюзивних центрів є актуальним і необхідним. Мета дослідження – виокремити та проаналізувати сучасні аспекти організації логопедичної роботи в інклюзивно-ресурсному центрі й визначити шляхи удосконалення діяльності фахівця учителя-логопеда.