ElarK-PNU

Дослідження поведінкових проявів у дітей з порушеннями мовлення дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Донець, Оксана Костянтинівна
dc.date.accessioned 2022-08-12T08:16:31Z
dc.date.available 2022-08-12T08:16:31Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Донець О. К. Дослідження поведінкових проявів у дітей з порушеннями мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Костянтинівна Донець. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6556
dc.description.abstract Наявність порушень мовлення, обмеженість або недостатність мовленнєвих контактів часто негативно впливають на формування особистості дитини, викликають різноманітні психічні нашарування, специфічність розвитку емоційно-вольової сфери, сприяють утворенню негативних характеристик – сором’язливості, нерішучості, замкнутості, агресивності, негативізму, відчуття неповноцінності. Саме тому питання розвитку поведінкових навичок набуває особливого значення у процесі роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями і розробці адекватних рівнів їхньої сформованості. Мета роботи – на основі аналізу загальної і спеціальної психолого-педагогічної літератури теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність дослідження поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення та визначити рівень її сформованості. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Дослідження поведінкових проявів у дітей з порушеннями мовлення дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 99 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу