dc.contributor.author |
Гаврилова, Ярина Олексіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-12T08:39:37Z |
|
dc.date.available |
2022-08-12T08:39:37Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Гаврилова Я. О. Корекція лексико-семантичних структур як засобу формування «Я-образу» у школярів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ярина Олексіївна Гаврилова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 95 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6557 |
|
dc.description.abstract |
Шкільний вік є найбільш сприятливим для становлення «Я-концепції», що забезпечить подальшу реалізацію особистості в житті. Саме на цьому етапі розвитку «Я-образ» характеризується найбільшою пластичністю, завдяки чому можлива якісна зміна у ході значимої для дитини навчально-пізнавальної діяльності. У дітей з тяжкими порушеннями мовлення середнього шкільного віку це центральне утворення спеціально не вивчалось. Мета дослідження – за результатами вивчення особливостей «Я-образу» у дітей з тяжкими порушеннями мовлення середнього шкільного віку визначити шляхи розвитку лексико-семантичних структур з метою формування у них гармонійної особистості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Корекція лексико-семантичних структур як засобу формування «Я-образу» у школярів з тяжкими порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
95 |
uk_UA |