ElarK-PNU

Корекція лексико-семантичних структур як засобу формування «Я-образу» у школярів з тяжкими порушеннями мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаврилова, Ярина Олексіївна
dc.date.accessioned 2022-08-12T08:39:37Z
dc.date.available 2022-08-12T08:39:37Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Гаврилова Я. О. Корекція лексико-семантичних структур як засобу формування «Я-образу» у школярів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ярина Олексіївна Гаврилова. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 95 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6557
dc.description.abstract Шкільний вік є найбільш сприятливим для становлення «Я-концепції», що забезпечить подальшу реалізацію особистості в житті. Саме на цьому етапі розвитку «Я-образ» характеризується найбільшою пластичністю, завдяки чому можлива якісна зміна у ході значимої для дитини навчально-пізнавальної діяльності. У дітей з тяжкими порушеннями мовлення середнього шкільного віку це центральне утворення спеціально не вивчалось. Мета дослідження – за результатами вивчення особливостей «Я-образу» у дітей з тяжкими порушеннями мовлення середнього шкільного віку визначити шляхи розвитку лексико-семантичних структур з метою формування у них гармонійної особистості. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Корекція лексико-семантичних структур як засобу формування «Я-образу» у школярів з тяжкими порушеннями мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 95 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу